نحوه خروج از sandbox
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


در هر سال بیشتراز 5 میلیون وب سایت در عالم ساخته می‌شود. ولی آیا گوگل همه این تارنما ها را فورا در حاصل علامت خواهد داد؟ به طبع نه؛ الگوریتم سند جعبه گوگل در واقع وظیفه داراست تا سایت های نو احداث گردیده را به طور درستی در نتایج علامت دهد. ولی سندباکس گوگل چیست؟ الگوریتم سندباکس چیست؟ طرز خروج از sandbox چه‌طور است؟ در ادامه در این مورد صحبت کرده ایم. دوره آموزش سئو

سندباکس گوگل چیست؟
قطعا این پرسش برایتان اتفاق افتاده که sandbox گوگل چیست؟ همان طور که گفتیم هر ساله بیش از 5 میلیون وبسایت جدید ساخته می‌شود، البته نکته قابل توجه این می‌باشد که گوگل مجموع این وبسایت ها در حاصل علامت نمی دهد. عالی میباشد با یک نمونه برایتان بگوییم؛ فرض فرمائید شما شرکتی داشته و نیروی جدیدی را استخدام نموده اید. آیا منطقی است که در به عبارتی یک‌سری ماه اول وظایف سخت و اصلی را به وی واگذار کنید؟

مسلما نه؛ گوگل نیز دقیقا مانند مدیر یک کمپانی کار می نماید؛ وی شروع هر سایت جدید احداث را در شرایط خلسه یا این که وقفه خواهد توفیق. در‌این برهه زمانی به نه تارنما را زیر نظر میگیرد؛ از طریق محتوا گذاری گرفته تا کردار مخاطب با آن سایت. بعد از آنکه از اعتبار این تارنما اطمینان نتایج کرد، به تدریج آن را در نتیجه ها گوگل نشان میدهد.

البته وظیفه شما در‌این زمان چیست؟

شما تحت عنوان صاحب یک وب سایت تازه احداث، بایستی کل کارایی خویش را به عمل بگیرید تا متکی بودن گوگل را جلب فرمائید. برای این فعالیت می بایست از محتوا گذاری حرفه ای، اصولی و مداوم استفاده فرمایید. علاوه بر این همت فرمایید مخاطبان را برای بازدید از وبسایت جذب نمایید. با این عمل رفته رفته گوگل شما‌را یک سایت فعال و دارای اعتبار خواهد آشنایی.

 

 


تاریخچه sandbox گوگل
در‌حالتی که بخواهیم از نگاه گوگل نگاه کنیم، چیزی تحت عنوان سندباکس نیست؛ ولی تجربیات آرم داده میباشد که گوگل به خیر این الگوریتم را برای کلیه سایت های به فعالیت گرفته است.

در سال 2004 بود که بعضی از وبمستران به‌این الگوریتم پی بردند؛ آن‌ها با وجود کوشش های بسیار متعددی، کار کشته نبودند که وب سایت های تازه احداث را به حاصل نخستین گوگل آورده و ترافیک متعددی را جذب نمایند. بنابراین آن‌ها بهره گرفتند که سایت های نو احداث برای یک‌سری ماه در یک شرایط وقفه ای قرار می گیرند.

در سال جاری بود که Rand Fishkin سئوکار مشهور و رئیس وب سایت MOZ پیام زیر را منتشر کرد :

بالاخره برای اولین بار ، بعد از آنکه سایتمان را به دامنه SEOMOZ منتقل کردیم، توانستیم از باکس شنی بیرون گردید. این رخداد بهره تهیه کردن 12 هزار بک پیوند طبیعی می باشد.

 

تاثیر الگوریتم سندباکس چیست؟
منظور از تاثیر الگوریتم سندباکس، مجال وقتی هست که یک وب سایت پایین اثر این الگوریتم در حالت وقفه قرار گرفته میباشد. ولی تاثیر گوگل سندباکس دقیقا چقدر ارتفاع می‌کشد؟ طبق تجربیات ای که سئوکاران بدست آورده اند، حداقل 2 تا 3 ماه فرصت نیاز میباشد تا سایت شما با کارهای مداوم بالاخره در حاصل چشم گردد.

ولی این زمان ممکن می باشد برای وب سایت های فرنگی بیشتر هم باشد، به عنوان مثال 6 تا 8 ماه. نکته قابل توجه این است که مواقعی نیز وجود دارا‌هستند که در زمان مجال بسیار کمتری توانسته اند از این الگوریتم بیرون شوند.

 

دلیلی اسم گذاری سندباکس سایت چیست؟
sandbox در انگلیسی در معنای باکس شنی می‌باشد. در فرهنگ وتمدن غربی پدر و مادر قبل از آنکه کودکشان را به حاشیه دریا ببرند، استارت به یاری باکس شنی بازی کردن با ماسه را به وی خیال می‌دهند. در واقع آنها با این شغل می خواهد کودکشان را برای مواجه شدن با دریا و ماسه های طبیعی آماده نمایند. گوگل نیز با الگوریتم گواهی جعبه داراست یک تارنما را برای اکران در نتیجه ها گوگل فراهم می نماید.

 

چطور از الگوریتم سندباکس بیرون شویم؟
شیوه خروج از sandbox
فعلا این پرسش مطرح می گردد که به هیچ عنوان چطور از سندباکس گوگل بیرون شویم؟ به دنبال راهکارهایی را به شما خوا‌هیم اظهار کرد:

تشکیل داد محتوا داشته باشید
یکی‌از شایسته ترین نحوه هایی که به شما امداد می نماید تا از گوگل مدرک جعبه بیرون گردید، ایجاد کرد محتوای اصولی است. گوگل درین زمان آحاد عملکردتان را گزینه مطالعه قرار می‌دهد. وی چگونگی و معیار محتوایی که در تارنما قرار میدهید را به توجه مطالعه می نماید. بدین ترتیب توصیه می‌کنیم درین فرصت 2 تا 3 ماهه، تولید محتوای سایت را دورازشوخی بگیرید. در نوشته‌علمی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" به چه شکل تشکیل داد محتوا کنیم؟ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" به شما فراگیری های مورد نیاز را داده ایم.

 

برای جذب کاربر تلاش نمایید
برای بیرون شدن از سندباکس گوگل، چشم به راه گوگل نمانید. صراحت دارد که گوگل درین زمان سایتتان را در حاصل علامت نمی دهد، ولی شما نیز نباید معطل بمانید تا گوگل سایتتان را به دیگران آرم دهد. شما می بایست درین زمان به شیوه های مختلف استفاده کننده را به سمت سایت خویش هدایت نمایید. برای این عمل در شبکه های عمومی شغل فرمائید، رپورتاژ اطلاع رسانی بگیرید، تبلیغات جاری ساختن دهید و …

 

از عبارات کلیدی زمانبر به کارگیری نمایید
همان طور که گفتیم یکی‌از مهم‌ترین راه‌های بیرون شدن تارنما از گوگل سندباکس، ساخت‌و‌ساز محتوا می‌باشد. فرض فرمائید شما در حوزه seo تارنما فعالیت میکنید. در شرایطی‌که محتوایی را با کلمه و واژه کلیدی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" ارتقاء seo وب سایت \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" بنویسید، به احتمال زیاد در آن مرتبه نخواهید گرفت. البته چرا؟ زیرا در کلمه ها کلیدی کوتاه رقابت به شدت زیاد بوده و مرتبه به دست آوردن در آن مشقت بار هست.

البته در‌صورتی‌که برای همین محوا از واژه و کلمه کلیدی دم دراز مانند \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" شیوه های ارتقا seo تارنما \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" استفاده نمائید، شانس بیشتری برای مرتبه میسر کردن در گوگل خواهید داشت. اساسا رقابت در لغات کلیدی وقتگیر بسیار کمتر از دیگر کلمات میباشد.

 

در شبکه های عمومی کار نمائید
طرز خروج از sandbox
سوشیال سیگنال در واقع سیگنال هایی میباشد که از شبکه‌های‌اجتماعی گوناگون به تارنما شما فرستاده میشود. در حالتی که گوگل آنالیتیکس را به تارنما خویش وصل کرده باشید، می‌توانید تعداد سیگنال هایی که از سمت شبکه‌های‌اجتماعی متعدد به وب سایت شما ارسال شده است را ملاحظه کنید.

براین اساس برای بیرون شدن از sandbox گوگل مسلما در کانال های مانند توییتر، اینستاگرام، پینترست و … عمل فرمایید.

 

از منشن فارغ از لینک و پیوند استعمال کنید
خواسته از منشن سوای پیوند، بیان اسم مارک در سایت های دیگر سوای لینک و پیوند دهی می‌باشد. مثلا در شرایطی‌که درین محتوا مارک یک فروشگاه مشهور را اسم ببریم، گوگل با مشاهده کردن اسم مارک در تارنما دیگری، به اعتبار آن اضافه می نماید. هر یک‌سری ارزش منشن سوای لینک بسیار زیر خیس از بک لینک و پیوند می باشد البته در هر شکل قادر است به بیرون شدن از گوگل سند جعبه یاری دهد. برای شناخت با منشن سوای لینک و پیوند نوشته‌علمی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"منشن سوای لینک و پیوند یا این که Linkless Mention چیست؟\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" را استیناف کنید.

 

بک لینک بگیرید
به دست آوردن بک لینک و پیوند برای سایت دقیقا مانند بازی دوسر شکست می باشد! یک نادرست خرد کافیست تا تارنما شما روی هم رفته از نتیجه ها حذف خواهد شد. روی هم رفته تصاحب کردن بک لینک و پیوند از سایت های دارای اعتبار دیگر، به گوگل علامت میدهد که وبسایت ما از نظر دیگرافراد گزینه پذیرش است.

اینک چنانچه خریداری نمودن بک لینک و پیوند اصولی نبوده و از همه اساسی خیس به طور غیر طبیعی باشد، فایده عکس خواهد داد. براین اساس در زمان خریدن بک پیوند برای سایت به طبع از یک سئوکار حرفه‌ای کمک بگیرید. در نوشته‌ی علمی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" شایسته ترین شیوه های فراهم نمودن بک پیوند \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" به طور بدون نقص طریق به چنگ آوردن بک پیوند را خیال و خاطر داده ایم.

 

مدرک جعبه گوگل فقط برای وب سایت های مبتدی و تازه کار وجود ندارد!
در حالتی که وبسایت شما به هر علتی به وسیله گوگل جریمه شد، در صدر بایستی محتواهای بی بها را پاک فرمائید. بعد چنانچه بک لینک های بی قیمت و نا دارای اعتبار دارید نیز Disavow فرمایید. بعداز آنکه تمام خطاهای قبل را منزه کردید، گوگل گشوده شمارا به گواهی جعبه خواهد توفیق. برای اینکه وبسایت شما برای دوم در سندباکس قرار می گیرد، گوگل با آلرژی بیشتری به وبسایت شما نگاه می نماید. به این ترتیب می بایست سعی نمایید با تکنیک های کلاه سپید سایت را از این شرایط بیرون فرمایید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: